Läsvärda bloggar!

Min fina vän Elin har en jättefin blogg som handlar om hennes liv som ensamstående och allt runtomkring. Hon är mamma till min första bebiskärlek Vilja och är en otroligt stark och klok människa. Hon är väldigt duktig på att skriva och jag undrar alltid hur hon kunnat träffa en så värdelös man som sticker när det inte riktigt passar. Men vi alla hittar rätt någon dag, hon förtjänar ändå det bästa i livet!
 
http://elincarn.blogg.se
 
Jag har alltid tyckt om att läsa om olika sjukdomar/problem som får en att tänka till och som ger en något att tänka på. Tjejen jag kommer prata om just i det här stycket är en tjej född 91 med namnet Sara. Hon har en sjukdom som jag inte kände till innan jag läste hennes blogg, som kallas Klippel trenaunay syndrom. Även hon en väldigt stark tjej som klarat av många dagar på sjukhus. Hon svarar gärna på frågor och visar upp mycket av det pyssel som hon åstadkommer under sina vistelser på sjukhus. Läs! Hon har även ett utlottning av lotter i samband med att bloggen 4 år just nu! Gå in och tävla :)
 
http://flickansaara.blogg.se/
 
Jenny är min bästa vän sen många år tillbaka. Jag står bakom henne i alla situationer och hon gör såklart det samma för mig. Hon är också en otroligt stark människa (fy vad mycket starka människor jag har i min närhet ;)) och har en superfin personlighet. Söt är hon också. Hon lever ett liv innehållandes mycket fest och träning!
 
http://jennyakerberg.se
 
Är ni ute efter en ny bloggare inom området mode så tycker jag att ni ska ta en titt på en tjej från min gamla cheerförening Lighnings. Maja Karlberg är hennes namn, en 15 årig tjej som älskar att träna. Hennes blogg består av väldigt snygga bilder på mycket inspirerande outfits! Jag själv hoppas att hon kommer röstas fram under blogawards då hon och hennes blogg verkligen förtjänar det
 
http://majzi.se
 
De här fyra bloggarna vill jag hissa just idag! Har några fler på g men de sparar jag till ett annat inlägg!


det är bra, vad gör du idag?

2013-07-03 | 11:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback