Mina mobilskal - Samsung galaxy S3

Skal till iphones måste ju vara en av de mest populära saluvarorna medan t.ex. Samsung troligtvis inte ens har en bråkdel så många skal. Jag tänkte i alla fall visa upp de skalen jag har.
 
 
#1 Blommigt skal med lite silverränder som ger effekt. Fyndiq.se
#2 Vitt skal med aluminium på mitten. Teknikmagasinet
#3 Nyaste plånboksfodralet, aztecmönstrat. Fyndiq.se
#4 Plånboksfodral i pu-läder. Ett av de bästa köpen! Fyndiq.se
#5 Silikonskydd. Perfekt skydd men inte det snyggaste. Fyndiq.se
#6 Fodral med plats för kort. Köpte det när jag köpte telefonen innan jag fixade skyddsplast. Siba.se
 
Fyndiq har samlat de billigaste skalen och man kan verkligen fynda där! Som ni kanske märkte ovan ;)


Mycket fina skal!

2013-07-13 | 20:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback