Storytel

Genom en hemsida som kallas buzzador fick jag möjlighet att pröva en månad kostnadsfritt på storytel. Det är en tjänst som erbjuder ljudböcker av alla dess slag för en viss summa per månad. Igår laddade jag ner min första ljudbok "En man som heter Ove." och har börjat lyssna på den. Jag är inte överförtjust i berättarrösten på just den boken men det är en bok jag vill läsa så då är det alldeles ypperligt att kunna göra allt annat samtidigt som man "läser" sin bok. 
 
Du skaffar dig ett konto, väljer betalningssätt, laddar ner appen och börjar lyssna på den bok du vill, det tar max 5minuter! Så himla smidigt! (det finns en hel del smarta funktioner som jag berättar om senare!)
 
Jag skulle definitivt börja använda den här tjänsten i fortsättningen om student-martina i mig kunde sluta vara snål men jag vet med mig att även om jag kan lyssna på böckerna vartsom så skulle det ta för mycket tid av mig och mina studier.
 
Vill du höra en bok kostnadsfritt eller vill du ha möjlighet att få vara med i såna här kampanjer? Kommentera så bjuder jag in dig alternativt skickar över en "gåva" med en bok!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback