Woopsie

Men oj, känns som att jag helt glömt bort att jag har en blogg! Men jag skulle vilja göra en ny design och lite omstrukurering för det. Har massor med nya bilder och mys att berätta! Snart flyttar jag även ner till Linköping och DÅ kommer min blogg troligtvis få ett helt annat flow och det kommer bli roligare att läsa. Jag har fortfarande (hur det nu kan gå till) några hundra läsare per dag, trots att jag inte har bloggat på ett tag.. Jag hoppas att ni har följt mig via instagram i alla fall? Där har jag uppdaterat en hel del! MartinaElizabethh heter jag :) när jag har fixat min design ska ni få ett flöde med de senaste bilderna i "menyfältet":)
 
 
Bild från Gran Canaria! Var ju där 12-19/6 :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback