Ännu ett plötsligt livstecken!

Sitter här med min nya dator och fipplar lite. Ska kolla lite, och lära mig den. Imorgon blir det Linköping över dagen för en tenta och lite plugg och på hemvägen tänkte jag att jag skulle börja göra om min design! Min tanke är att sen någon dag, ta på mig något snyggt och gå ut och fota lite med min nya kamera så att jag får någon/några snygga bilder till bloggen. För jag har tänkt att jag ska ta tag i mitt bloggande igen nu, en gång för alla.
 
 
 Bjuder på en bild som jag tog nyss! Kvalitén på webcamen är ju inte den bästa.. fast jag har ju en annan som jag skulle kunna koppla in, om jag bara orkade. NU ska jag plugga lite och mobba Christoffer i facebookchatten.
 
Tack alla ni som stannar kvar trots att min update har varit kass! Som ni vet så kan ni följa mig på instagram för nästintill dagliga updates! MartinaElizabethh.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback