Fullt upp idag!

Idag spenderas den mesta av tiden på jobbet men jag ska även ägna tiden åt att söka extrajobb till Linköping samt hjälpa min bror att masta på sin segelbåt. Men det blir framåt kvällen. Måste försöka hinna trycka in plugg emellanåt men CV-fix och söka extrajobb går först. Tror att jag har hittat det perfekta jobbet så jag hoppas verkligen att jag får det! Måste se till att få ekonomin och så att gå ihop under min studietid och ett enkelt helgjobb  vore perfekt. Ska anmäla mig till lite eventbolag också bara för att det känns som en kul grej att göra lite då och då! Hoppas bara på att jag kommer få en fin lägenhet i Gottfridsberg också, så kommer livet bli perfekt!
 
 
Jag längtar efter långa tjejkvällar med alkohol och dans på ågatan!
Snart är jag där, snart är det du och jag igen Camilla! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback