Sista-minuten- deff

Yepp, you heard me. Jag ska börja med en deffperiod. Jag är inte riktigt där jag vill vara muskelmässigt men nu är det kroppsfettet som måste bort. Jag och en kollega har nämligen bestämt oss för att springa en halvtimme varje lunch nu. Hon lär inte göra det varje lunch men jag ska försöka göra det i alla fall!
 
Jag läste på liie.se att hon har börjat med fitnessfighten och det såg ut att ge en hel del resultat? Hade gärna testat men nästa omgång börjar 1a juni, vilket känns lite avlägset just nu så jag kör min egen träning. Have to.
 
Så önska mig lycka till. Tyvärr är jag fortfarande rätt missnöjd med min form så jag skriver inte upp mina resultat mer än "-Xkg" samt "-Xcm" - Men det kanske duger ändå?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback