Förbereder inför imorgon!

Imorgon kommer det vara en sån där jobbig dag som 90% av den här perioden i skolan kommer bestå av. Jag börjar 8 med föreläsning, sen lektion i programmering, lunch och därefter introduktion till beräkningsmekanik, föreläsning plus lektion. Inte nog med detta så slutar jag klockan 17 och min träning slutar 18 så jag kommer stressa röven av mig för att hinna ner i tid! Så nu ska jag sitta och kolla igenom lite tal samt kolla igenom vad vi ska göra på lektionen imorgon, jag och Camilla. Känner att jag måste vara mer planerad i år än tidigare år så att man kanske ligger steget före i någon kurs.
 
I helgen blir det Stockholm i alla fall! Ska mysa med mamma, fira Niklas och bara ta det lugnt och plugga ;) sen på söndag blir det stressa ner till Linköping till träningen och så.
 
Kände för att göra en liten update nu när jag ändå hade datorn uppe och skrev ut papprena som behövs tills imorgon!
 
Puss!


Lottar ut en valfri klocka från Daniel Wellington på bloggen, var gärna med :D Kram!

2013-11-11 | 08:29:48

Var gärna med på min tävling där man vinner ett par Valfria Carrera Solglasögon eller glasögon. Tävlingen hittar du på min blogg och avslutas IDAG KL 23:45! IN och delta!!

2013-11-11 | 19:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback