Världens sämsta träning..

Vi fick lära oss lite nya danser etc etc. Jag var sämst. Jag åt propavan igår kväll, några timmar innan jag skulle sova och sånt kan sitta i alldeles för länge dagen efter. Propavan har en sån effekt att äter man dom för sent så känner man sig seg och trött resten av dagen och äter man de för tidigt så vaknar man tidigt, som jag gjorde i morse. Klockan 3 vaknade jag, klarvaken och redo för dagen. Dock var inte klockan i närheten av en vettig tid men jag var utvilad och var tvungen att gå upp.
 
Nu ska jag efter min goda sena middag (korv med bröd..!!!) somna till ensam mamma söker eller hollywoodfruar. Och imorgon blir det pluggdag och lite shopping - om mina presentkort har kommit. Jag måste även städa, ta en vända på gymmet och sen blir det BONDEONSDAG med mina tjejer, Camilla, Elin och lilla pluttiga helt underbara Vilja! Vi samlas, äter lite gott, pratar och tittar på Bonde söker fru. Typiskt bonde-Linköping, right?
 
God natt.
 
 


Ahh vad gott med korv och bröd! Har inte ätit det på flera år!

2013-10-10 | 15:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback