Ensam mamma söker maraton

Igår när jag skrev att jag skulle gå och lägga mig visste jag inte att jag skulle fastna och se alla avsnitt som gått hittills av ensam mamma söker (Elin, du borde vara med nästa år ;) ) så jag somnade inte förrän vid 3-3.30 och försov mig och missade min enda föreläsning för dagen. Så jag straffar mig själv med att inte få gymma idag.
 
Idag är det tisdag för övrigt, vilket innebär gymnastikträning på cheerleadingen. Jag känner att jag är 80%-ig gällande min flickis nu och gällande resten av gymnastiken så går den också bra, handlar just nu om finslipning av tekniken. Jag förstår dock inte varför mina flickisar går så mycket bättre än mina handvolter, handvolter känns by-looking-at-them mycket lättare..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback