Funderingar

Jag har börjat fundera på om jag ska göra bloggen lite mer inriktad på något men jag vet inte vad.. Jag gillar att vara lite over all. Jag skulle kunna fokusera mer på träning men jag tycker att det finns så många bloggar som redan är grymma och mycket bättre på det än jag. Jag skulle kunna inrikta mig på mode men det är inte heller riktigt jag, fast jag gillar att tipsa om min egen stil. Jag skulle kunna prata om skolan och universitetet men jag tror inte att jag är en förebild när det kommer till sånt.. Jag är ju faktiskt bäst på att vara mig och då är det många delar av mig som kommer mer... så jag får suga lite på den karamellen. Dock har jag bestämt att jag ska ta bort några av mina kategorier som är väldigt många.
 
Anyhow. Jag ska iväg till skolan alldeles strax så jag måste plocka ihop pennor och block och så. Ikväll ska jag köra ett pass på gymmet och plugga samt fundera lite på livet. Som vanligt.
 
 

Over and out.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback