Hon som skulle plugga..

 
 
Jag la mig min hållf-bok för att jag skulle plugga lite teori innan läggdags och nu, en timme senare så ligger den kvar på samma ställe. Ibland blir man så trött på sig själv! Ni vet flödet, det till höger där man ser alla som man följer på blogglovin? Jag såg såklart att Classe hade öppnat sin blogg, och jag har inte läst den på evigheter så jag vad bara tvungen att läsa igenom sida efter sida på hans blogg.. Shame on me. Tänkte sova alldeles strax istället.. Imorgon blir det en löptur, skola, plugg och cheerleading. Måste komma igång ordentligt med skolan nu!
 
Har inga spännande bilder att bjuda på ikväll heller så jag snor en från instagram! Liten sneakpeak på min lägenhet tills jag får min soffa och ni kan få ordentliga bilder!
 


Ser fint ut!! :)

Svar: Taack Elin! :)
Martina Andersson

2013-09-24 | 08:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback