I hate days like these..

Jag vaknade i morse och insåg att jag har en jävla huvudvärk och feber. Jag har inte tid att vara sjuk. Har haft på känn att det skulle komma någon gång då jag varit förkyld i kanske en månad? Jag har fortsatt träna och ligga i som vanligt samt använt för tunna/för lite kläder. Och det här är väl kroppens sätt att säga f*ck you for doing that. Så det blir ingen premiär för bonde söker fru hos Elin idag och ingen pluggdag med Camilla och Agnes. Får ha egen pluggdag/sovdag/seriedag. Sov till klockan 13, trots att jag la mig vid 23.30 (sent men brukar komma upp tidigt i alla fall.) Så ikväll blir det insomningstabletter så jag somnar extra tidigt och kommer upp i tid imorgon.
 
Jag åt förövrigt världens godaste lunch idag och avnjöt den till Svenska hollywoodfruar. Ungsstekt lax med egen vitlökskvarg och grönsaker samt fetaost. Till efterrätt blev det två satsumas! Vi hörs senare :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback