5 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag började på cheerleading när jag var 12 första gången men hoppade av för att jag inte vågade skämma ut mig när vi gjorde gymnastik och för att jag inte kunde göra en handvolt.
 
2. Jag älskar högklackade skor men för tillfället vågar jag inte använda några eftersom jag är rädd för att bryta något inför DM i vår!
 
3. Jag har lätt för att komma igång med diet/gymmande men har lika lätt för att avsluta så fort det händer mycket runtomkring.
 
4. Jag studerar i Linköping för att min pappa sa åt mig att söka hit (ifall jag inte skulle komma in på KTH)
 
5. Jag har en stalker som vägrar ge upp. Han har förföljt mig sedan jag var 17-18 år.


kul med sånna här inlägg :)

2013-12-12 | 12:24:08

Tränar du? isåfall vad tränar du och vad har du för mål med din träning? Jag är väldigt intresserad av att veta folks olika träningsvanor :)

Hoppas du får en trevlig kväll! Kram^^

2013-12-12 | 20:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback