God jul älskade läsare!

 
Slängde fram kameran förut och skulle fota lite bilder till julkortet som vi skickar mailledes från min familj! Knäppte lite bilder på granen med fokus på olika detaljer. Ingen mästerfotograf men det fanns några snygga bilder som jag ska leka lite med i photoshop nu innan jag ska sova!
 
Ska även passa på att tömma mitt minneskort till datorn så att jag kan fota lite imorgon när jag ska studera min brors nya villa! Ha en jättefin julafton! Bloggar jag så kommer jag blogga via mobilen förresten men jag kommer nog ägna den mesta tiden till familjen och sånt där!
 
GOD JUL!
 


Godjul på dig!
Har du önskat dig något speciellt ?:D

2013-12-24 | 11:00:29

God fortsättning :)

fin bild

2013-12-25 | 11:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback