Funderingar på byte av bloggportal

Funderar på att börja blogga på typ nattstad eller så istället för att fortsätta här på blogg.se! De har skaffat ett schysst designverktyg m.m och jag har dessutom ett konto där redan så jag pillar lite på designen innan jag flyttar över bloggen helt tänkte jag! Dessutom tänkte jag försöka hinna utnyttja mina "sidvisningspoäng" innan jag flyttar över eftersom jag har en hel del till övers! Man är så himla osynlig på blogg.se som mindre bloggare så även om jag gillar att man kan designa och så, så tycker jag inte att det är värt det längre.
 
Vad för bloggportal skriver ni på och vilka för-/nackdelar finns det? :)


jag finns på bloggplatsen och är mkt nöjd med det :)

2013-12-27 | 13:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback