Äckliga väder!

Idag har Sven nått oss, men det har varit hyfsat lugnt ändå. Men jag förväntar mig ändå tågkaos inför min hemresa! Men jag lääängtar så mycket hem just nu så det finns inte så jag trotsar vädret lite smått. Ska vara förberedd med lite extra varma kläder och lite matsäck ifall vi skulle bli stående. Jag tror ju som sagt inte att något kommer hända men man kan aldrig vara nog för säker!
 
Vill även lägga in en varning om vägarna! Jag cyklar ju till och från skolan och idag var läget för mig rätt kritiskt. Utan bromsar är det lite småsvårt att bedöma hur mycket fart man får och inte. Bara som när jag startade efter att ha stannat vid rödljus, jag halkade sjutton gånger när jag tog fart innan jag kom iväg. Och det lät inte bättre när jag insåg hur många ambulanser jag hörde
 
Så till alla er där ute, var försiktiga!
Jag måste sätta igång och packa och plocka ihop matsäcken nu så jag inte missar tåget.
 
Kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback