Jag är så sur och så ledsen!

Åh, en av de spännande sakerna som jag inte har berättat är att jag ska gå på bal i januari! Min pojkvän ringde för några veckor sedan och frågade om jag ville vara hans +1. Det handlar dessutom om en militärbal och hur fint känns inte det? Jag bestämde mig för att beställa en klänning på internet eftersom jag inte har råd att lägga ut flera tusen på en klänning. Hittade en klänning på ebay (jag älskar ebay..) som blev min s.k. drömklänning
 
Hur den såg ut ser ni här nedan.. Visst att pärlorna i midjan kanske kommer se ut som skit men det skulle lösas med ett tjockare sidenband som kunde knytas runt och falla ner snyggt på med klänningen.
 
 
Eftersom jag har fått allt annat som jag beställt (underkjol, sjal och väska - bild kommer!) så påbörjade jag en liten research eftersom tiden börjar dra iväg. Jag såg nyss att de har bytt bild på annonsen som jag köpte klänningen på och jag är inte glad över det jag såg. Jag hoppas för guds skull att den här nya inte är klänningen jag har beställt för då kommer jag åka över till Kina själv och slå ner någon...
 
 
Ser ni några likheter förutom att den är svart upptill? Den övre är aprikos nedtill och den nedre är babyrosa. Den övre är dekorerad med pärlor OVANPÅ korsettdelen med det svarta synligt. Den nedre har något fult band (?) med svarta typ paljetter (?) för att inte tala om urringningen som inte är likadan alls.. JAG HAR PANIK! Kan inte ens sova längre, känner mig febrig (troligtvis för att jag är uppjagad..) och har ont i huvudet. 
 
Och jag som måste vara utvilad och pepp imorgon..
Har i alla fall mailat diverse försäljare. Några fler som säljer likadana klänningar som den övre i vettig leveranstid samt försäljaren som sålde klänningen jag köpte. Jag kommer troligtvis inte sova förrän jag fått svar så jag måste hitta på något spännande att göra tills dess..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback