Game on bitches!

Jag har hittat perfekta tävlingen som jag ska vara med i, med start idag(under februari månad)! Så när jag kommer hem ska jag se till att ta ett foto på mig själv (i sport-bh och shorts.) Sen är det som jag sa förut: Game on bitches. Vill ni också vara med och tävla och ha chansen att vinna många fina priser? Gå in och läs mer här!
 


Lycka till ^^!

sv: Åh vad kul att du gillar dem ^^ förhoppningsvis kanske de som läser hittar nått citat de gillar nångång och ser filmen och gillar den :D!

Hoppas du får en underbar helg!

2013-02-01 | 16:13:50

KUL GREJ! Fan jag vill också vara med, har mailat iväg ett par frågor nu till han som håller i det och får jag dom svar jag vill så lär jag också vara med :) Jag gillar normalt inte träning men när man gör det till en tävling så blir det så mycket roligare!

2013-02-01 | 18:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback