That gingerboy is mine.

Igår var en jävligt bra dag helt enkelt. I alla fall kvällen. Sorry för sent morgoninlägg btw, passade på att skriva ihop det nu på lilla rasten så det är tidsinställt lite längre fram på förmiddagen :)
 
Idag blir det jobba, åka förbi apoteket och därefter hem och plugga. Tänkte ta mig ut och gå med stavar efter middagen också. Eller så svänger jag förbi erik alternativt tar en promenad/löprunda med honom. Jag har ju fått för mig att jag ska börja träna med honom. Grabben är för det första militär, och för det andra så tränar han inom jobbet typ jämt och jag antar att han ligger i hårdträning nu när han ska iväg och göra utlandstjänst också. Jag vill tydligen dö ung.. 
 
Ha en fin dag! Kommer upp ett inlägg med lite throwback-music top 5 senare. Vilken artist får ni se då!
 
 
Favoriten bland alla läppsyl! 10 spänn på hemköp. ;)


CheerXPloision Karlstad :) går i träningslag nu men ska träna så jag går i tävlingar :) går du i cheerleading? :D

2013-02-28 | 11:10:32

najs måste typ prova den :)

2013-02-28 | 11:48:08

Åh det där lypsylet såg mysigt och gott ut :)

2013-03-01 | 08:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback