Stan idag!

Hej!

Jag gjorde ett inlägg igår kväll som försvann så jag blev förbannad och gick och la mig itsället för att skriva om det!

Jag ska i alla fall till stan idag och jag är på jakt efter en keps och en väska inne på belle shoes. Tror inte att väskan finns kvar men ni kan väl hålla tummarna för mig? Jag tror inte att jag kommer ge mig på att försöka köpa något mer.. kanske ett par löparskor eller träningskläder nu när det ändå är rea!

Vi får se senare när jag kommer hem! Instagramar nog mest under dagen. Har ni inte instagram kan ni ju glida in här och kolla på flödet jag har här till vänster! Annars hittar ni mig på MartinaElizabethh.

Vad ska ni göra en så här varm och fin dag? :)
Kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback