28 dagar kvar tills du kommer!

Fick världens bästa besked häromdagen. Min fina pojke ska komma hit om 28 dagar och bo hos mig under sitt Sverigebesök. Kanske låter mer självklart än det är för mig. Det känns som att han borde spendera mer tid med sin familj för även om jag är en del av hans liv så har jag inte varit det lika länge som hans familj. Missförstå mig dock inte nu för jag kan nog inte bli gladare än jag blev när jag fick höra det. Kommer bli världens mysigaste helg.
 
Anyhow, jag har snart fått i ordning på lägenheten (!!) bara lite småprylar kvar att ta tag i och sen köpa soffan! Känns j-vligt bra och helgen kommer bestå av att tvätta kläder och plugga. Ska försöka hitta på något mys också eller se om Camilla vill hitta på något men jag får se. Ska hinna gymma och cheerleada lite också innan helgen är slut.
 
Som vissa av er har märkt så börjar min nya design ta form. Det ska ändras lite till såklart, bl.a. en ny header men det är inte prio 1 just nu. Dags för läggdags nu, ska upp och köra ett axel/bröst-pass imorgon bitti <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback